MeliaLloretdeMarMeliá Hotels International anuncia la signatura d'un hotel a Lloret de Mar amb què l'hotelera arriba a la Costa Brava, una de les destinacions de vacances més destacades d'Espanya. El que actualment és el Gran Hotel Monterrey, un reconegut establiment en aquesta localitat costanera de Girona, es renovarà i s'adaptarà a la marca Meliá Hotels & Resorts gràcies a l'acord entre l'hotelera i Okami Hotels, asset manager de la propietat.

El futur Meliá Lloret de Mar espera obrir les portes el segon quadrimestre del 2024, a temps per donar inici a la temporada. L'hotel comptarà amb 200 habitacions de diferents tipologies, adaptant-se així a les necessitats i comoditat de cada tipus de viatger. Els clients podran gaudir d'una oferta gastronòmica de qualitat amb un restaurant all day dining i amb un restaurant a la carta, a més d'un bar i un bar bar perfecte per gaudir d'una àmplia varietat de begudes i snacks en l'extraordinari ambient que oferirà l'hotel.

Destaquen especialment les impressionants zones comunes i espais exteriors del que serà el Meliá Lloret de Mar. Amb àmplies zones verdes i enjardinades, on els hostes trobaran dues piscines exteriors i zona de solàrium on relaxar-se sota el sol. En línia amb l'orientació al benestar de la marca Meliá Hotels & Resorts, l'hotel comptarà també amb una zona wellness composta per un complet gimnàs i un spa on es posaran a disposició dels clients els millors tractaments.

Meliá Lloret de Mar comptarà, a més, amb diferents ambients per a reunions i esdeveniments entre els quals destaquin els seus espaiosos salons i la possibilitat de dur a terme la celebració als espais exteriors i jardins de l'hotel. La ubicació de l'hotel en una destinació de costa destacada i la seva proximitat a la ciutat de Barcelona juntament amb els seves facilitats el converteixen en un establiment de gran potencial per al segment MICE.

Com explica Gabriel Escarrer Jaume, Vicepresident i Conseller Delegat de Meliá Hotels International, “Meliá és una companyia amb origen mediterrani i, per això, continuarem apostant pels destins vacacionals d'Espanya i pel reposicionament d'hotels emblemàtics. Mantenim el nostre compromís amb aquests oferint experiències de primer nivell amb renovats conceptes que aportin valor a la zona i segueixin impulsat la millora de les nostres destinacions turístiques".