renerBarbier250L’emblemàtica marca de vins René Barbier inicia una nova etapa sota el concepte La història que compartim, a través de la que posa en valor la importància de compartir bons moments sense oblidar les tradicions i el llegat, que s’han transmès de generació en generació. La marca d’origen francès – propietat de Grup Freixenet – ha renovat la imatge seguint un estil clàssic-modern que inclou una nova presentació per als seus vins.

Amb orígens que remunten al 1880, René Barbier aposta per una cuidada elaboració de vins amb passió i alts estàndards de qualitat. A més, René Barbier ofereix una gamma de vins que cerca arribar a tots els públics sense oblidar l’essència de la seva identitat. Els seus vins provenen directament de les zones costaneres i planes mediterrànies, rebent la influència del sol i del mar.

Nova imatge en tots els vins

La marca ha renovat l’etiqueta dels productes de totes les seves gammes – la Gamma Clàssica, la Gamma Varietals i la Gamma Mediterranean – amb un nou elegant disseny clàssic-modern.

En el cas de la Gamma Clàssica, la nova imatge recupera l’essència de la marca i aporta valor a la seva història i llegat gràcies a aquesta nova proposta de disseny. Aquestes mateixes característiques s’apliquen també a la seva Gamma Varietals, tot i comptar amb detalls qualitatius que denoten una imatge més Premium. Finalment, a la seva gamma Mediterranean, es manté la mateixa estructura que a la Gamma Clàssica però es complementa amb un disseny que respira a Mediterrani, aportant frescor i exalçant la importància de compartir els bons moments.