Diversified Communications, l'organitzador de Seafood Expo Global/Seafood Processing Global, l'esdeveniment comercial de peix i marisc més gran del món, va anunciar que traslladarà l'exposició global a Barcelona, a partir de l'edició 2021.

Després de 28 anys a l'Expo de Brussel·les a Bèlgica, l'esdeveniment celebrarà la seva 29a edició del 27 al 29 d'abril de 2021 a Fira de Barcelona, seu de la Gran Via, a Barcelona. La decisió és el resultat d'una extensa investigació de mercat basada en els comentaris dels expositors i assistents al llarg dels anys i una avaluació de les principals destinacions a tot Europa. La sòlida oferta hotelera de Barcelona proporcionarà als assistents i expositors un valor considerable per a la seva inversió i un lloc més gran i modern que presentarà oportunitats de creixement a llarg termini.

"La ubicació del nostre esdeveniment contribueix a l'experiència general dels nostres clients", va dir Mary Larkin, presidenta de Diversified Communications USA. "L'Expo de Brussel·les i la ciutat de Brussel·les van ser excel·lents socis per llançar i fer créixer aquest esdeveniment, i apreciem els serveis i el suport que van brindar al llarg dels anys. Moure l'esdeveniment a una ciutat i lloc més grans, amb oportunitat de creixement a llarg termini, és una evolució necessària. Millorarà l'experiència del visitant i el negoci que es realitza entre compradors i venedors".

"Estem entusiasmats d'organitzar l'esdeveniment de peixos i mariscos més gran del món", va comentar Constantí Serrallonga, Gerent General de Fira de Barcelona. "Barcelona és considerada com una ciutat global amb una multitud d'opcions d'allotjament, gastronomia i activitats. La seu de Gran Via està convenientment situada en una de les ciutats més modernes d'Europa i ofereix serveis i logística d'avantguarda".

"Barcelona és una destinació internacional i un important centre de productes del mar a Europa, la qual cosa el converteix en el lloc perfecte per a celebrar un esdeveniment mundial com Seafood Expo Global/Seafood Processing Global", va dir Liz Plizga, Vicepresidenta del Grup en Diversified Communications. La vibrant ciutat costanera té molt que oferir amb una varietat de restaurants, atraccions culturals de renom, mercats, activitats a l'aire lliure i una animada vida nocturna.

"Tot el que els nostres clients i assistents han apreciat sobre l'exposició encara hi serà. Triar Barcelona es tracta de combinar el valor de fer negocis en l'esdeveniment, amb l'experiència de networking que la ciutat té per oferir", ha afegit Liz Plizga.

Cada any, Seafood Expo Global/Seafood Processing Global, continua batent rècords en termes d'assistència total i espai d'exhibició. L'última edició, el 2019, va acollir a més de 29,000 compradors i proveïdors de peix i marisc de tot el món amb més de 2.000 companyies expositores, el que el va convertir en l'esdeveniment més gran i reeixit en la història de l'exposició.